Google-mainonta

Mitä on Google-mainonta?

Google-mainonnan avulla tuot yrityksesi tuotteet/palvelut löydettäväksi juuri oikeaan aikaan eli silloin, kun potentiaalinen asiakas etsii vaihtoehtoja aktiivisesti Googlesta. Google-mainonnan avulla voit kasvattaa tunnettuutta, lisätä kävijämääriä verkkosivuilla ja kasvattaa myyntiä. Tutustu vaihtoehtoihin!

Google-mainonnan vaihtoehtoja

Google hakusanamainonta

Hakusanamainonnalla tarkoitetaan Googlessa tapahtuvaa tekstimainontaa, jolloin mainokset kohdistetaan hakukoneen käyttäjän tekemien hakujen, eli avainsanojen mukaan Google Ads -mainonnan työkalua käyttäen.

Google Display -mainonta

Display-mainonta eli tutummin bannerimainonta on hyvä keino kasvattaa brändin tunnettuutta, koska display-mainoksiin voi törmätä Googlen kumppaniverkoston sivustojen ja sovellusten näyttävillä mainospaikoilla.

Youtube-mainonta

Youtube-mainonta on tehokas keino kasvattaa yrityksen brändinäkyvyyttä ja kasvattaa tietoisuutta tuotteista sekä palveluista videomainosten avulla suositun Youtuben mainospaikoilla.

Google Shopping

Shopping-mainonta on elintärkeää verkkokauppayrityksille. Shopping-mainoksilla tarkoitetaan kuvallisia mainoksia, jotka näkyvät Google-haun tuloksissa heti ensimmäisinä.

Miksi Google-mainonta on kannattavaa?

☑️ Mainonnan tarkka kohdennettavuus

Oikein tehdyllä Google-mainonnalla voit olla varma, että mainokset näkyvät juuri oikeaan aikaan juuri oikeissa paikoissa ja tämä tekee Google-mainonnasta toimivaa ja kustannustehokasta.

☑️ Mainonnan tarkka mitattavuus

Google-mainonta on erittäin tarkkaan mitattavissa ja seurattavissa, joten pystyt heti näkemään mainonnan kannattavuuden. 

☑️ Optimointi datan avulla

Googe-mainonnan tarkan seurannan ja mitattavuuden ansiosta, saamme tarkkaa dataa, jonka avulla saammeaktiivisesti optimoitua mainontaa entistäkin toimivammaksi.

☑️ Yli 30 miljoonaa hakua/päivä

Suomessa tehdään reilusti yli 30 miljoonaa Google-hakua päivässä, joten todennäköisesti sinunkin tuotteseen/palveluun liittyen tehdään useita satoja tai tuhansia hakuja päivässä. Suosittelemme Google-mainonnan potentiaalin kokeilemista!

☑️ Vastaat tarpeeseen

Tarpeen omaava potentiaalinen asiakas etsii aktiivisesti vaihtoehtoja Googlesta – oikein tehdyn Google-mainonnan avulla löydyt käyttäjän tekemillä hakutermeillä ja varmistat olevasi yksi potentiaalisen asiakkaan vaihtoehdoista!

Miten Google-mainonnan palvelu etenee?

Yhteydenotto & aloitus

Jätä yhteydenottopyyntö, niin saat meiltä pian yhteydenoton ja käydään tarkemmin yhdessä läpi yrityksesi toimintaa, mainonnan tavoitteitasi ja niihin parhaiten sopivia mainonnan vaihtoehtoja. Aloituskeskustelun pohjalta saat tarpeisiisi tehdyn tarjouksen.

Tilin luonti & avainsanatutkimus

Luomme yrityksellesi Google Ads -tilin, jonka avulla mainontaa tehdään. Lisäksi teemme ennen mainonnan aloittamista kattavan avainsanatutkimuksen, jonka pohjalta rakennamme toimivat kampanjastrategiat.

Mainonnan rakentaminen ja suunnittelu

Mainonnan tavoitteiden pohjalta rakennamme mainoskampanjat sekä konversioseurannan. Tämän lisäksi määritämme kohdennukset, laajennukset sekä yhdessä sovitun mainosbudjetin.

Mainonnan optimointi

Google-mainonta, kuten muukin mainonta, vaatii jatkuvaa seurantaa, kehitystä ja ylläpitoa eli mainonnan optimointia. Asiantuntijamme seuraa mainonnan toimivuutta säännöllisesti ja reagoi tekemällä muutoksia nopestikin tarpeen mukaan.

Mainonnan teko

Nyt mainokset siirtyvät Google-käyttäjien nähtäväksi ja me seuraamme aktiivisesti mainosten suoriutumista.

Raportointi

Raportointi on tärkeä osa mainontaa sekä etenkin tärkeä osa yhteistyötämme. Kerromme ja jaamme Google-mainonnan tulokset saadun datan perusteella ja datan avulla kehitämme mainontaa entisestään!

Ota yhteyttä

Heräsikö kysyttävää? Haluatko lisätietoja? Älä jää epäröimään vaan ota rohkeasti yhteyttä!

Scroll to Top